Tamisy tiedottaa

Korona virus – COVID19 – TAMISY

Korona

Toimenpiteemme koronaviruksen aikana

Koronaviruksen (Covid-19) muuttuminen pandemiaksi on aiheuttanut paljon huolta viime päivien aikana. Viruksen leviämisen estämiseksi ja hidastamiseksi on ryhdytty valtakunnallisiin sekä yrityskohtaisiin toimenpiteisiin, niin meillä Tamisy Oy:ssäkin. Yrityksemme palvelee teitä tällä hetkellä normaalien aukiolo- ja toimitusaikojen mukaisesti ja teemme kaikkemme, ettei toiminta keskeydy missään vaiheessa. Toistaiseksi tilanteella ei ole ollut vaikutusta toimintaamme.

Tavoitteenamme on edesauttaa työntekijöidemme pysymistä terveinä ja turvata edustamiemme elintarvikkeiden toimitusketju. Sen saavuttamiseksi me noudatamme viranomaisten määräyksiä ja ohjeita tartuntojen ehkäisemiseksi sekä seuraamme tiiviisti muuttuvaa tilannetta. Olemme ottaneet käyttöömme joitakin toimenpiteitä minimoidaksemme omalta osaltamme viruksen leviämisen riskiä ja varmistaaksemme henkilöstömme toimintakyvyn.

• Henkilökuntamme on jaettu kahteen erilliseen vuoroon ja kaikkien tulee käyttää hanskoja.
• Kättelyn sijasta tervehdimme niin sisäisiä kuin ulkoisia sidosryhmiämme ilman lähikontaktia.
• Palvelu ja toiminta on entistä suomalaisempaa eli pyrimme pitämään vähintään metrin välin ihmisten välillä. Tämä koskee myös tavarantoimituksia- ja noutoja.
• Kiinnitämme erityishuomiota ulkomailta tuleviin tavarantoimituksiin mm. pidämme omaehtoisen karenssin tavaran purkamisessa.
• Matkustusta myös kotimaassa vältetään, eikä vieraita kutsuta tapaamisiin meidän tiloihimme.
• Kaikki työ, joka ei vaadi läsnäoloa, tehdään etänä.
• Siivousta tehostetaan THL:n ohjeistuksen mukaisesti kaikissa toimitiloissamme.

Viruksen tarttuminen: Haluamme myös muistuttaa, että tietojemme mukaan virus ei siirry pakettien ja tuotteiden mukana:

“Uusi koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisara- ja kosketustartuntana, kun henkilö yskii tai aivastaa. Pintojen osuus viruksen leviämisessä ei nykytiedon mukaan ole merkittävä. Koronavirukset ovat rakenteeltaan sellaisia, että ne eivät säily tartuttavina pinnoilla pitkään, etenkään vaihtelevissa lämpötiloissa.” (THL, päivitetty 12.3.)

Seuraamme tilannetta jatkuvasti ja tiedotamme lisää, mikäli muutoksia ilmenee. Asiakaspalvelumme palvelee teitä arkisin klo 9-18 sähköpostitse tamisy@tamisy.com tai puhelimitse numerosta
040-728 3437 sekä 050-502 6602/myynti.

Nykyinen tilanne on ennennäkemätön ja meitä kaikkia huolettaa mihin tilanne kehittyy, mutta muistakaa, että olemme tässä kaikki yhdessä mukana. Pidetään siis huolta itsestämme sekä läheisistämme ♥

Korona
Tamisy Oy